Ondertussen bij Pan

Merkontwikkeling bij Pan is een uitgebreid traject. Het bestaat niet alleen uit het creëren van een merkidentiteit en een visuele identiteit, maar ook de strategische communicatie die er voor zorgt dat jouw merk een blijvende indruk maakt is onderdeel van het traject. Ik besteed dan ook veel aandacht aan de communicatiemiddelen die nodig zijn om […]

Bij Pan zet ik me vooral in om merken te ontwikkelen op het gebied van Sociale & Maatschappelijke thema’s zoals; de Energietransitie, Duurzaam Ondernemen en Mens & Gezondheid. Dan is het ook heel normaal dat je eigen karakter daar ook bij past en naast je werk, prive ook positief wilt ontwikkelen en bijdragen.  🏊‍♀️ 🚴 🏃‍♀️ 𝗦𝗽𝗼𝗿𝘁𝗲𝗻 […]

Een nieuw merk op poten zetten begint altijd met het beschrijven waar jouw organisatie voor staat. Jouw DNA. En met de merkessentie en goede positionering kunnen we een sterke persoonlijkheid neerzetten. Echter komt er meer bij kijken bij het communiceren van jouw bedrijfsethos. Binnen de gehele identiteit van jouw merk is een logo, kleurenpalet en tone-of-voice ontzettend […]

…Nog even napraten na een intensieve, maar zeer mooie sessie met Maarten van Rijckevorsel en Mariëlle Meijwes. De nieuwe zakenpartners slaan hun handen ineen en gaan stappen maken op het gebied van B2B content- en marketingstrategie. Pan Branding ondersteund ze hierin als creatieve structuurbrenger. Richting geven aan het nieuwe merkIn veel bedrijven wordt marketing gezien als […]

Exciting news! 🙂 Pan Branding gaat samen met Dunico aan de slag voor TotalEnergies Nederland. Samen met het team van TotalEnergies Nederland (en de nodige assistentie uit Parijs) was afgelopen week de kick-off voor het ontwikkelen van de nieuwe website voor TotalEnergies Nederland die zich gaat richten op ‘multi-energie’ zoals de verkoop van waterstof en laadstations voor elektrische auto’s. Nu, […]

Vorige maand ben ik druk bezig geweest met het ontwikkelen van een fotografie concept. Vanuit de klant was de vraag ‘Hoe kunnen we op een fraaie manier de content van de giftboxen visueel weergeven. Het zogenaamde ‘Unboxen’. Leuke uitdaging om dit naar een hoger niveau te krijgen en vooral niet saai te laten zijn. Het oog wil […]

Whoop Whoop! Bijzondere momenten moet je vieren en delen. De nieuwe website is live!  Nieuwe positionering voor Pan. Strategisch merkbouwen vanuit de mooie Betuwe. Ontwerpen met oog op positieve verandering. Oftewel Social Design, thema’s zoals de energietransitie, duurzaam ondernemen, maatschappelijk & sociaal of projecten die zich richten op mens & gezondheid zijn de rode draad […]

Muziekbedrijf Lot Of Music groeit en is toe aan een volgende stap in haar merk en product ontwikkeling. Ze vonden in Pan Branding de geschikte partner voor dit groei-traject waarbij Pan zich voornamelijk zal richten op branding en het beleven van hun exclusieve vinyl collectie. Pan verzorgt hierin zowel de concept ontwikkeling, productfotografie als de editing voor de campagne(s) van Lots Of Music.

Strategisch ontwerpbureau Pan Branding voor het ontwikkeling van merkidentiteit en visuele identiteiten.

Strategisch merkbouwer die vanuit haar studio in de mooie Betuwe ontwerpt met oog op positieve verandering.

Duurzaam ondernemen, Maatschappelijk & Sociaal, Mens & Gezondheid en de Energietransitie zijn de vier hoofdthema’s waar de focus op ligt bij projecten.