voorbeelden

Campagne fotografie

Laat zien dat je aandacht besteedt aan je merkuitingen. Met een eigen beeldconcept 
gaan mensen je merk herkennen en zorg je dat je jouw merkverhaal uitstraalt.

voorbeelden

Campagne fotografie

Laat zien dat je aandacht besteedt aan je merkuitingen. Met een eigen beeldconcept gaan mensen je merk herkennen en zorg je dat je jouw merkverhaal uitstraalt.

'interactie tussen gebouw en persoon als verhaallijn'

Up is een (digitale) wereld van datagedreven services en data koppelingen. Up bundelt expertise en data voor intelligente oplossingen.

Daar hebben we in beeld, geluid en tekst een uitstraling voor ontwikkeld die aanvoelt als iets bijzonder alledaags. Deze interne campagne staat voor productiviteit in een comfortabele werkomgeving door technologie die voor je werkt. Daar ligt de kracht van het concept van de campagne ‘Up is overal’. Zelfs bij de meest simpele zaken waar je niet eens aan denkt is Up aanwezig. Up is dus overal, zelf als je het niet in de gaten hebt. 

Met het fotografieconcept van de campagne maken we onzichtbare Up diensten zichtbaar. We beschrijven situaties die (bijna) niet voor hadden kunnen komen als Up er niet was geweest.


Concept ontwikkeling:
Pan Branding

Visualisatie schetsen: The Reps

Fotografie: Azarin and Van Der Linden

Art Direction: Pan Branding

Beeldbewerking: Pan Branding

 

1. Basisgedachte voor het concept

Het fotografieconcept is bedoelt om het basisverhaal van de campagne ‘Up is overal’ en “Daarom gebruik ik Up’ zichtbaar te maken.

De basis voor het fotografieconcept is een verzameling van verhalen in één scene, die de doelgroep in waardevolle persoonlijke momenten toont. Zo ontstaat er een visuele ‘lijst’ van waarden waarmee we (intern en extern), op sector en op functie gericht kunnen communiceren. De verhalen zullen gebaseerd zijn op diensten (de Upgrades) die ieder een voorbeeld van de waarde van Up zijn.

2. De basis van het concept
De basisfotografie van Up bestaat uit personen die een voorwerp voor zich vasthouden.

We hebben de gebruiker van een gebouw centraal gezet in deze campagne. Door deze mensen in een herkenbaar moment te plaatsen ontstaat er interactie tussen een gebouw en deze persoon. Deze interactie blijkt (ondersteund door tekst) mogelijk gemaakt te zijn door een digitale dienst van Up. Een ‘ongewoon gewoon’ moment op een (werk) dag in een ‘bijzonder normale’ setting.

3. De verbeelding van het concept  

In de campagne zijn de twaalf situaties zijn in een korte zin beschreven die we door de campagne heen gebruiken op diverse kanalen en uitingen. De fotografie is hierop gebaseerd. Het zijn 12 momenten in een dag. Beginnend bij het ontbijt en eindigend bij het verlaten van de werkomgeving. De verhalen worden direct verbeeld aan de hand van mens en setting.

De twaalf verhalen zijn geschreven op basis van de gekozen Upgrades (datagedreven diensten van BAM). Deze zijn soms grote en soms kleine innovaties uit de datagedreven services van Up. Daarmee zijn ze herkenbaar voor een brede doelgroep van gebouwgebruikers, eigenaren en BAM medewerkers.

Met deze fotografie maken we onzichtbare Up diensten zichtbaar. We beschrijven situaties die (bijna) niet voor hadden kunnen komen als Up er niet was geweest.

De diensten van Up bieden een onuitputtelijke bron van situaties om vast te leggen. Deze 12 beelden zijn slechts het begin.

Resultaat zijn minimalistisch maar herkenbaar beeld als je ze koppelt aan de verhaallijnen van de Upgrades.

 

'INTERACTIE TUSSEN GEBOUW EN PERSOON ALS VERHAALLIJN'​

Up is een (digitale) wereld van datagedreven services en data koppelingen. Up bundelt expertise en data voor intelligente oplossingen.

Daar hebben we in beeld, geluid en tekst een uitstraling voor ontwikkeld die aanvoelt als iets bijzonder alledaags. Deze interne campagne staat voor productiviteit in een comfortabele werkomgeving door technologie die voor je werkt. Daar ligt de kracht van het concept van de campagne ‘Up is overal’. Zelfs bij de meest simpele zaken waar je niet eens aan denkt is Up aanwezig. Up is dus overal, zelf als je het niet in de gaten hebt. 

Met het fotografieconcept van de campagne maken we onzichtbare Up diensten zichtbaar. We beschrijven situaties die (bijna) niet voor hadden kunnen komen als Up er niet was geweest.


Concept ontwikkeling: 
Pan Branding

Visualisatie schetsen: The Reps

Fotografie: Azarin and Van Der Linden

Art Direction: Pan Branding

Beeldbewerking: Pan Branding

 

1. Basisgedachte voor het concept

Het fotografieconcept is bedoelt om het basisverhaal van de campagne ‘Up is overal’ en “Daarom gebruik ik Up’ zichtbaar te maken.

De basis voor het fotografieconcept is een verzameling van verhalen in één scene, die de doelgroep in waardevolle persoonlijke momenten toont. Zo ontstaat er een visuele ‘lijst’ van waarden waarmee we (intern en extern), op sector en op functie gericht kunnen communiceren. De verhalen zullen gebaseerd zijn op diensten (de Upgrades) die ieder een voorbeeld van de waarde van Up zijn.

2. De basis van het concept
De basisfotografie van Up bestaat uit personen die een voorwerp voor zich vasthouden.

We hebben de gebruiker van een gebouw centraal gezet in deze campagne. Door deze mensen in een herkenbaar moment te plaatsen ontstaat er interactie tussen een gebouw en deze persoon. Deze interactie blijkt (ondersteund door tekst) mogelijk gemaakt te zijn door een digitale dienst van Up. Een ‘ongewoon gewoon’ moment op een (werk) dag in een ‘bijzonder normale’ setting.

3. De verbeelding van het concept  

In de campagne zijn de twaalf situaties zijn in een korte zin beschreven die we door de campagne heen gebruiken op diverse kanalen en uitingen. De fotografie is hierop gebaseerd. Het zijn 12 momenten in een dag. Beginnend bij het ontbijt en eindigend bij het verlaten van de werkomgeving. De verhalen worden direct verbeeld aan de hand van mens en setting.

De twaalf verhalen zijn geschreven op basis van de gekozen Upgrades (datagedreven diensten van BAM). Deze zijn soms grote en soms kleine innovaties uit de datagedreven services van Up. Daarmee zijn ze herkenbaar voor een brede doelgroep van gebouwgebruikers, eigenaren en BAM medewerkers.

Met deze fotografie maken we onzichtbare Up diensten zichtbaar. We beschrijven situaties die (bijna) niet voor hadden kunnen komen als Up er niet was geweest.

De diensten van Up bieden een onuitputtelijke bron van situaties om vast te leggen. Deze 12 beelden zijn slechts het begin.

Resultaat zijn minimalistisch maar herkenbaar beeld als je ze koppelt aan de verhaallijnen van de Upgrades.

campagne-fotografie-bam-up-fases-concept-ontwikkelin-pan-branding - 3

Meer weten over merk fotografie

    Meer weten over merk fotografie

      Overige voorbeelden van campagne fotografie:

      Powergirlz

      Campagne fotografie
      Lees meer

      Grond'g

      (Roadshow)Campagne fotografie
      Lees meer

      Soeplr

      (Wervings)Campagne fotografie
      Lees meer

      Spaarndammerburen

      Campagne fotografie
      Lees meer
      Strategisch ontwerpbureau Pan Branding voor het ontwikkeling van merkidentiteit en visuele identiteiten.

      Strategisch merkbouwer die vanuit haar studio in de mooie Betuwe ontwerpt met oog op positieve verandering.

      Duurzaam ondernemen, Maatschappelijk & Sociaal, Mens & Gezondheid en de Energietransitie zijn de vier hoofdthema’s waar de focus op ligt bij projecten.