Merksessie-pan-branding-b2b-marketing-redwired

Frisse blikken op B2B-Marketing in de merksessie bij pan Branding

…Nog even napraten na een intensieve, maar zeer mooie sessie met Maarten van Rijckevorsel en Mariëlle Meijwes. De nieuwe zakenpartners slaan hun handen ineen en gaan stappen maken op het gebied van B2B content- en marketingstrategie. Pan Branding ondersteund ze hierin als creatieve structuurbrenger.

Richting geven aan het nieuwe merk
In veel bedrijven wordt marketing gezien als cost-center en is de salesorganisatie in de lead als het gaat om strategie en marktbewerking.

Zeker in B2B waar veel wordt geïnvesteerd in sales(teams) en vaak zeer beperkt in het vormgeven van een strategische marketingfunctie.

En zodra bedrijven wel die transformatie willen (en moeten) maken en een geïntegreerde marketing-en sales aanpak willen neerzetten, is de vraag ‘hoe dan’ en ‘waar starten we nou mee’?

Laat dat nou net zijn waar zij heel enthousiast van worden en bedrijven graag willen helpen om echt strategische marketing te gaan bedrijven. Hoe maak je de shift naar marketing als omzet-driver?

Impactvolle merken weten wat ze willen bijdragen en dat werd al snel duidelijk tijdens de merksessie.
Nu de uitwerking naar een heldere merkidentiteit, zodat de visuele identiteit straks goed bij hun past….wordt vervolgd.

 

Strategisch ontwerpbureau Pan Branding voor het ontwikkeling van merkidentiteit en visuele identiteiten.

Strategisch merkbouwer die vanuit haar studio in de mooie Betuwe ontwerpt met oog op positieve verandering.

Duurzaam ondernemen, Maatschappelijk & Sociaal, Mens & Gezondheid en de Energietransitie zijn de vier hoofdthema’s waar de focus op ligt bij projecten.