voorbeelden

Campagne fotografie

Laat zien dat je aandacht besteedt aan je merkuitingen. Met een eigen beeldconcept 
gaan mensen je merk herkennen en zorg je dat je jouw merkverhaal uitstraalt.

voorbeelden

Campagne fotografie

Laat zien dat je aandacht besteedt aan je merkuitingen. Met een eigen beeldconcept gaan mensen je merk herkennen en zorg je dat je jouw merkverhaal uitstraalt.

'Online wervingscampagne als kick-off'

Soeplr draagt bij aan het verbeteren van de kwaliteit als het gaat om individuele zorg door contractvrij te werken. Want om de zorg toekomstbestendig te maken, zullen zaken anders moeten. Contractvrij werken betekend voor de fysiotherapeuten van Soeplr behoudt van autonomie over de praktijkvoering, wat ten goede komt aan de kwaliteit. Zo bepalen ze samen met hun cliënten het juiste behandelplan en laten zich daarin niet beïnvloeden door het voorgeschreven aantal behandelingen van de zorgverzekeraar. Door deze keuzevrijheid is er meer aandacht voor de cliënt, wat nodig is om te herstellen.

Omdat ze bij Soeplr graag willen samenwerken met een team specialisten die ook streven naar het eenvoudig houden van het alledaagse is er voor gekozen om eerst een campagne te ontwikkelen om in contact te komen met deze paramedische disciplines.

De campagne werd uitgeroepen tot ‘Campagne van de Week’ (lees hier het hele artikel). 


Concept ontwikkeling: 
Pan Branding

Visualisatie schetsen:  Pan Branding 

Fotografie: Pan Branding

Art Direction: Pan Branding

Beeldbewerking: Pan Branding

1. Basisgedachte voor het concept

Om met diverse disciplines in contact te komen zochten we naar een breed pallet aan mensen en gezichten die open en vriendelijk overkomen. We willen in gesprek met mensen, dus moeten ook toegankelijke mensen laten zien. Elke discipline kreeg een eigen gezicht. Denk hierbij aan o.a. een diëtist, logopedist, psycholoog of osteopaat, orthomoleculair therapeut en huisarts.

2. De basis van het concept
De basisfotografie van Soeplr bestaat uit personen die openheid uitstralen.

Ik creëerde een beeldcampagne met een ‘glimlach’ die de aandacht moet trekken bij de ontvanger. Je wordt aangekeken alsof de persoon (discipline) het tegen jou hebt. De beeld en tekst combinatie moet de ontvanger na laten denken of het aan hem gericht is op een luchtige manier.

Een wervingscampagne opzetten is altijd al een uitdaging. Maar helemaal als het bedrijf eigenlijk nog niet eens bestaat. En dat in de zorg. Dan moet je dus soepel zijn. En precies dat is wat Soeplr met zijn campagne wil uitstralen.

Om de contracten en daaruit vloeiende gesprekken te ondersteunen ontwikkelde we een magazine met alle ins- en outs van Soeplr. 

 

 

'ONLINE WERVINGSCAMPAGNE ALS KICK-OFF' van het nieuwe merk​

Soeplr draagt bij aan het verbeteren van de kwaliteit als het gaat om individuele zorg door contractvrij te werken. Want om de zorg toekomstbestendig te maken, zullen zaken anders moeten. Contractvrij werken betekend voor de fysiotherapeuten van Soeplr behoudt van autonomie over de praktijkvoering, wat ten goede komt aan de kwaliteit. Zo bepalen ze samen met hun cliënten het juiste behandelplan en laten zich daarin niet beïnvloeden door het voorgeschreven aantal behandelingen van de zorgverzekeraar. Door deze keuzevrijheid is er meer aandacht voor de cliënt, wat nodig is om te herstellen.

Omdat ze bij Soeplr graag willen samenwerken met een team specialisten die ook streven naar het eenvoudig houden van het alledaagse is er voor gekozen om eerst een campagne te ontwikkelen om in contact te komen met deze paramedische disciplines.

De campagne werd uitgeroepen tot ‘Campagne van de Week’ (lees hier het hele artikel). 


Concept ontwikkeling: 
Pan Branding

Visualisatie schetsen:  Pan Branding 

Fotografie: Pan Branding

Art Direction: Pan Branding

Beeldbewerking: Pan Branding

1. Basisgedachte voor het concept

Om met diverse disciplines in contact te komen zochten we naar een breed pallet aan mensen en gezichten die open en vriendelijk overkomen. We willen in gesprek met mensen, dus moeten ook toegankelijke mensen laten zien. Elke discipline kreeg een eigen gezicht. Denk hierbij aan o.a. een diëtist, logopedist, psycholoog of osteopaat, orthomoleculair therapeut en huisarts.

2. De basis van het concept
De basisfotografie van Soeplr bestaat uit personen die openheid uitstralen.

Ik creëerde een beeldcampagne met een ‘glimlach’ die de aandacht moet trekken bij de ontvanger. Je wordt aangekeken alsof de persoon (discipline) het tegen jou hebt. De beeld en tekst combinatie moet de ontvanger na laten denken of het aan hem gericht is op een luchtige manier.

Een wervingscampagne opzetten is altijd al een uitdaging. Maar helemaal als het bedrijf eigenlijk nog niet eens bestaat. En dat in de zorg. Dan moet je dus soepel zijn. En precies dat is wat Soeplr met zijn campagne wil uitstralen.

Om de contracten en daaruit vloeiende gesprekken te ondersteunen ontwikkelde we een magazine met alle ins- en outs van Soeplr. 

 

Meer weten over merk fotografie

    Meer weten over merk fotografie

      Overige voorbeelden van campagne fotografie:

      Powergirlz

      Campagne fotografie
      Lees meer

      Up van BAM Bouw & Techniek

      (Diensten) Campagne fotografie
      Lees meer

      Grond'g

      (Roadshow)Campagne fotografie
      Lees meer

      Spaarndammerburen

      Campagne fotografie
      Lees meer
      Strategisch ontwerpbureau Pan Branding voor het ontwikkeling van merkidentiteit en visuele identiteiten.

      Strategisch merkbouwer die vanuit haar studio in de mooie Betuwe ontwerpt met oog op positieve verandering.

      Duurzaam ondernemen, Maatschappelijk & Sociaal, Mens & Gezondheid en de Energietransitie zijn de vier hoofdthema’s waar de focus op ligt bij projecten.