Pan Branding

Ondertussen bij PanSporten en maatschappelijke doelen: Een krachtige combinatie

Sporten en maatschappelijke doelen: Een krachtige combinatie

Bij Pan zet ik me vooral in om merken te ontwikkelen op het gebied van Sociale & Maatschappelijke thema’s zoals; de Energietransitie, Duurzaam Ondernemen en Mens & Gezondheid. Dan is het ook heel normaal dat je eigen karakter daar ook bij past en naast je werk, prive ook positief wilt ontwikkelen en bijdragen. 

🏊‍♀️ 🚴 🏃‍♀️ 𝗦𝗽𝗼𝗿𝘁𝗲𝗻 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝗶𝗺𝗽𝗮𝗰𝘁: Sporten is een belangrijke manier voor mij om mijn hoofd leeg te maken. En meer energie te hebben. En nog belangrijker als ik het kan combineren met maatschappelijke doelen en die energie mag teruggeven. Voor mij is daarom 2024 ‘meer sporten’ en daarmee ‘meer impact maken’. Een mooi avontuur die ik dit jaar aan ga. Lekker sporten en tegelijkertijd fondsen werven en aandacht vragen voor klimaatverandering. Want met aandacht alleen komen we er niet.. dus..ben jij al aan het trainen? Wij wel 👊 #trainenmeteendoel

Het eerste sportieve inzet wordt de Cruyff Legacy 14km op 7 april. Daarom loop ik nu 3x per week om te trainen. De dinsdag en donderdagochtend staat in de vroege ochtend uurtjes 5km in 30 minuten op programma om vervolgens op de zondagen een langere afstand van ±9 km te lopen. Na de CL14km run komt ook fietsen en zwemmen op het programma.

Mijn sportroute van impact dit jaar:

7 april: 🏃‍♀️ 𝗖𝗿𝘂𝘆𝗳𝗳 𝗟𝗲𝗴𝗮𝗰𝘆 𝟭𝟰𝗞 –

– Geld inzamelen voor de Cruyff Foundation zodat kinderen met een handicap kunnen sporten. 

26 mei: 🏃‍♀️ 𝗩𝗲𝘀𝘁𝗶𝗻𝗴𝗹𝗼𝗼𝗽 ’𝘀-𝗛𝗲𝗿𝘁𝗼𝗴𝗲𝗻𝗯𝗼𝘀𝗰𝗵 𝟭𝟬𝗸𝗺 –

– Geld inzamelen voor de longziekte Pulmonale Hypertensie

21 juni: 🚴 𝗖𝘆𝗰𝗹𝗶𝗻𝗴 𝗳𝗼𝗿 𝗖𝗹𝗶𝗺𝗮𝘁𝗲 𝟵𝟬𝗸𝗺 –

– Om het bewustzijn rond klimaatverandering te vergroten

21 september 🏊‍♀️ 🚴 🏃‍♀️ 𝗞𝗶𝗸𝗮𝘁𝗹𝗵𝗼𝗻 – 𝟭/𝟰 𝘁𝗿𝗶𝗮𝘁𝗹𝗼𝗻 𝟭𝟬𝟬𝟬 𝘇𝘄𝗲𝗺𝗺𝗲𝗻, 𝟰𝟬𝗸𝗺 𝗳𝗶𝗲𝘁𝘀𝗲𝗻, 𝟭𝟬 𝗸𝗺 𝗵𝗮𝗿𝗱𝗹𝗼𝗽𝗲𝗻 –

– Geld inzamelen voor wetenschappelijk onderzoek naar kinderkanker (Kika)

28 september: 🏃‍♀️ 𝗠𝘂𝗱𝗺𝗮𝘀𝘁𝗲𝗿𝘀 𝟭𝟮 𝗸𝗺

– Helaas geen maatschappelijk doel, maar een mooie afronding van een sportzomer vol impact…’sporttoetje’ zeg maar 😅. Maar dan wel ‘eco’proof’. Professionele ecologen en boswachters adviseren over belasting op de natuur en herstel waar nodig.

Voor alle evenementen kun je je nog altijd inschrijven.

Johan Cruyff Foundation

➡️ www.14krun.nl


BusinessTeams Vestingloop ‘s-Hertogenbosch

➡️ https://vestingloop.nl/home


Cycling 4 Climate

➡️ www.cycling4climate.nl


Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa)

➡️ www.kikathlon.nl/kika


#goededoel #maatschappelijk #panbranding

Strategisch ontwerpbureau Pan Branding voor het ontwikkeling van merkidentiteit en visuele identiteiten.

Strategisch merkbouwer die vanuit haar studio in de mooie Betuwe ontwerpt met oog op positieve verandering.

Duurzaam ondernemen, Maatschappelijk & Sociaal, Mens & Gezondheid en de Energietransitie zijn de vier hoofdthema’s waar de focus op ligt bij projecten.