Up van BAM Bouw & Techniek

diensten & producten

Merkidentiteit, naamgeving platform, Customer Journeys, Roadshow, Animaties, Exhibit, Film, Sounddesign, fotografie, beeldbewerking, Interne Campagne, campagne website, spel ontwikkeling, sales tools, productontwikkeling, platform ontwikkeling, huisstijlhandboek, content creatie, lancerings campagne en nog zo veel meer.

Thema

Gezonde Gebouwen & Gebieden
Duurzaam Ondernemen

OMSCHRIJVING

Met het merk Up bundelen we de datagedreven diensten van BAM. Up is een (digitale) wereld van data koppeling voor intelligente oplossingen die gezonde gebouwen en gebieden mogelijk maakt. Door preventief te kunnen handelen wil BAM waarde creëren voor iedereen.

De case van Up is heel erg omvangrijk en niet te vangen in één bondige portfolio pagina. Binnenkort zal er daarom in de portfolio van Pan meerdere cases behandeld en getoond worden van Up.

Doorontwikkeling van het merk Up
In 2018 werd officieel gestart met de ontwikkeling van het merk Up. Zo werd de positionering bepaald, merkwaarde ontwikkeld, de eerste stappen in de visuele identiteit gezet met logo, pay off, ondersteund door een Merkstandaard en Brand Story om het nieuwe merk van BAM emotioneel te laden. Pas in 2021 kwam er een vervolg op de eerste stappen die in 2018 gemaakt waren. Met de vraag ‘we willen een campagne’ werd het merk doorontwikkeld. 

Campagne concept
Up is een (digitale) wereld van datagedreven services en data koppelingen. Up bundelt expertise en data voor intelligente oplossingen.

Daar hebben we in beeld, geluid en tekst een uitstraling voor ontwikkeld die aanvoelt als iets bijzonder alledaags. Deze interne campagne staat voor productiviteit in een comfortabele werkomgeving door technologie die voor je werkt. Daar ligt de kracht van het concept van de campagne ‘Up is overal’. Zelfs bij de meest simpele zaken waar je niet eens aan denkt is Up aanwezig.

Strategisch ontwerpbureau Pan Branding voor het ontwikkeling van merkidentiteit en visuele identiteiten.

Strategisch merkbouwer die vanuit haar studio in de mooie Betuwe ontwerpt met oog op positieve verandering.

Duurzaam ondernemen, Maatschappelijk & Sociaal, Mens & Gezondheid en de Energietransitie zijn de vier hoofdthema’s waar de focus op ligt bij projecten.