Audio logo voor Up, de datagedreven diensten van BAM

Voor BAM Bouw en Techniek ontwikkelde ik een tijdje geleden het merk Up. De datagedreven diensten van BAM. Super mooie duurzaamheid case gefocused op gezonde gebouwen. Het logo werd een audio logo / animatie. Er is zelfs hele soundscape ontwikkeld om een herkenbare ‘up’ sfeer aan een ruimte te geven.

En dit is maar een heel klein onderdeel van het gehele traject Up. Maar niet een onbelangrijk deel van een merkidentiteit. Corporate identity gaat natuurlijk verder dan een logo met wat tekst, en geluid, het bestaat uit verschillende onderdelen waar goed over nagedacht moet worden. Maar een prettige indruk achter laten door middel van sounddesign is een mooie manier om je te onderscheiden van de concurrent. Sommige vinden het zelf een uitgesproken manier. Ik vind het vooral mooie toevoeging die opgewekt en positief klinkt.

Strategisch ontwerpbureau Pan Branding voor het ontwikkeling van merkidentiteit en visuele identiteiten.

Strategisch merkbouwer die vanuit haar studio in de mooie Betuwe ontwerpt met oog op positieve verandering.

Duurzaam ondernemen, Maatschappelijk & Sociaal, Mens & Gezondheid en de Energietransitie zijn de vier hoofdthema’s waar de focus op ligt bij projecten.