Pan Branding

Ondertussen bij PanWhat’s Cooking at Pan today?
productfotografie-pan-branding-2

What’s Cooking at Pan today?

Middagje fotografie, conceptingโ€ฆLaatste puntjes op de โ€˜iโ€™ voor de presentatie ๐Ÿค™ .ย 

Onlangs won ik een pitch voor het ontwikkelen van een aantal productlabels voor Pure Paws. De conceptfase in dan nu ook in volle gang en daar hoort uiteraard was test beelden van de labels bij. Eerst alleen de verpakkingen….labels ga ik nog niet verklappen natuurlijk.

Pure Paws en Pan Branding slaan de handen ineen om een nieuwe lijn van natuurlijke gezondheidsproducten voor huisdieren te ontwikkelen. Geรฏnspireerd door de ervaringen van Margriet en Mathias (founders) met hun eigen honden Senna en Sjef, willen ze met Pure Paws een positieve impact maken op het leven van huisdieren. Samen met experts werken ze aan producten die niet alleen effectief zijn, maar ook veilig en natuurlijk. Pan gaat zich richten op de visuele conceptontwikkeling en ontwerpen van de productlabels.

Het avontuur van Pure Paws begon met een persoonlijke missie: een oplossing vinden voor de wagenziekte van hun hond Senna. Die passie leidde tot een diepgaande verkenning van de wereld van natuurlijke supplementen voor huisdieren. Nu, samen met Pan Branding, zetten Margriet en Mathias de volgende stap: het ontwikkelen van een uitgebreide lijn producten die de gezondheid en het welzijn van huisdieren op een natuurlijke manier verbeteren. Hun doel? Producten creรซren waar ze zelf op vertrouwen en die andere baasjes met een gerust hart aan hun viervoeters kunnen geven. En dit doel gaan we samen ontwikkelen en uitrollen

Dus de bonus bij dit project? Op bezoek in de studio bij Pan ben je omringd door vier knuffelige Berner Senners. Po, Baloe, Benji en Finn die je, met hun staart kwispelend, alle hectiek van de dag even doen vergeten. Heerlijk! Dat zijn dus ook vier extra redenen om van dit project te genieten. En knuffel klaar! Merkontwikkeling mag ook fun zijn!

Aan de slagโ€ฆ.wordt vervolgt!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Strategisch ontwerpbureau Pan Branding voor het ontwikkeling van merkidentiteit en visuele identiteiten.

Strategisch merkbouwer die vanuit haar studio in de mooie Betuwe ontwerpt met oog op positieve verandering.

Duurzaam ondernemen, Maatschappelijk & Sociaal, Mens & Gezondheid en de Energietransitie zijn de vier hoofdthema’s waar de focus op ligt bij projecten.