Dunico en Pan Branding samen aan de slag voor TotalEnergies Nederland
Exciting news! 🙂 Pan Branding gaat samen met Dunico aan de slag voor TotalEnergies Nederland. Samen met het team van TotalEnergies Nederland (en de nodige assistentie uit Parijs) was afgelopen week de kick-off voor het ontwikkelen van de nieuwe website voor TotalEnergies Nederland die zich gaat richten op ‘multi-energie’ zoals de verkoop van waterstof en laadstations voor elektrische auto’s.
Nu, te midden van enorme technologische sprongen die gemaakt worden en de opkomst van ‘hernieuwbare energiebronnen’, worden we geconfronteerd met belangrijke praktische vragen: Hoe kunnen we schoner ons van A naar B verplaatsen? Hoe slaan we energie op? Waterstof als schone mobiliteit? Hoe maken we emissievrij beschikbaar en betaalbaar?
TotalEnergies zet in op LNG, elektriciteit en waterstof. Inmiddels hebben ze al ruim 10.000 laadpalen in het publieke domein en meerdere waterstofpunten binnen Nederland.
Mobility & New Energies
TotalEnergies is dus niet meer een klassieke oliemaatschappij. Ze hebben echt de drive om een bepalende speler in de energietransitie te worden. Ze willen in 2050 energieneutraal zijn. Daarvoor heb je wel goed inzicht nodig in de energiestromen en heb je data nodig. Met reeds twee waterstofpunten Breda en Velthoven en een 3de in aanbouw in Roosendaal werken ze aan beschikbaarheid voor van duurzame energieën en halen ze energiedata op.
Ambities vertalen naar de nieuwe website
Het is de ambitie van TotalEnergies om betere energie te leveren die steeds betaalbaarder, schoner, betrouwbaarder en toegankelijker is voor zoveel mogelijk mensen betekend ook veel voor je merk en de communicatie naar hun klanten. Aan ons de taak om een website te ontwikkelen die gericht is op innovatie en het informeren … Want ook de online informatieverstrekking veranderd als de energiebehoeften van klanten over de hele wereld veranderd. We ontwikkelen de website dan ook op basis van de wensen en eisen van de eindgebruikers.
Genoeg ‘laken voor de schaar’ dus. UX Research first!