Portfolio

Soeplr Magazine

Soeplr Magazine

diensten & producten

Merkidentiteit, naamgeving, pay-off, visuele identiteit, fotografie concept, website, wervingscampagne en magazine

Thema

Contractvrije zorg
Mens & Gezondheid

Case

Lees hier meer over de hele case

OMSCHRIJVING

Binnen het landschap van de zorg opent het nieuw opgerichte Multidisciplinaire Fysiotherapie Praktijk Soeplr in 2024 zijn deuren. Soeplr wil op een eigenwijze manier de bewegingsvrijheid in de fysiotherapie op een gezonde manier bevorderen. Dit doen ze door te focussen op keuzevrijheid en een flexibele aanpak. Daarom kiezen ze ervoor om de praktijk niet te laten beperken door contracten van zorgverzekeraars.

Ook voor Soeplr ontwikkelde Pan de complete identiteit. Het hele traject bestond o.a. uit de positionering, naamgeving, merkhuis, merkwaarden, fotografie concept en fact sheets. Daarnaast ontwikkelde we een ‘award winning’ online wervingscampagne om diverse disciplines aan te trekken. Om de contacten en daaruit vloeiende gesprekken te ondersteunen ontwikkelde we een magazine met alle ins-en-outs van Soeplr.

Wervingscampagne als kick-off 
Afgelopen zomer was het eindelijk zover! Soeplr was een feit en starte haar online wervingscampagne opzoek naar diverse discipllines om samen het nieuw op te richten Multidisciplinaire Fysiotherapie Praktijk in te richten. Maar voor het zover was is natuurlijk heel wat aan vooraf gegaan. De campagne werd uitgeroepen tot ‘Campagne van de Week’ (lees hier het hele artikel). We gingen samen op zoek naar het DNA van het nieuwe merk. Waar sta je voor? Waarom moeten mensen bij jullie zijn? En wat wil je achterlaten? 

Wervingscampagne & Magazine
Omdat Kevin en Calvin (founders) graag willen samenwerken met een team specialisten die ook streven naar het eenvoudig houden van het alledaagse is er voor gekozen om eerst een campagne te ontwikkelen om in contact te komen met deze paramedische disciplines.

We creëerde een beeldcampagne met een ‘glimlach’ die de aandacht moet trekken bij de ontvanger. Je wordt aangekeken alsof de persoon (discipline) het tegen jou hebt. De beeld en tekst combinatie moet de ontvanger na laten denken of het aan hem gericht is op een luchtige manier.

Om de contracten en daaruit vloeiende gesprekken te ondersteunen ontwikkelde we een magazine met alle ins- en outs van Soeplr.

 

Strategisch ontwerpbureau Pan Branding voor het ontwikkeling van merkidentiteit en visuele identiteiten.

Strategisch merkbouwer die vanuit haar studio in de mooie Betuwe ontwerpt met oog op positieve verandering.

Duurzaam ondernemen, Maatschappelijk & Sociaal, Mens & Gezondheid en de Energietransitie zijn de vier hoofdthema’s waar de focus op ligt bij projecten.