Portfolio

Merkidentiteit en visuele identiteit voor Redwired

Merkidentiteit en visuele identiteit voor Redwired

diensten & producten

Merkidentiteit, visuele identiteit, tagline, illustratiestijl, iconen, fotografie concept, powerpoint, canvas en merkpaspoort

Thema

Maatschappelijk & economische groei

Blog: Schetsen & Concepten vormentaal

Lees hier meer over ontwikkeling van de illustratiestijl

OMSCHRIJVING

Redwired is een nieuw collectief waar marketing en sales samenkomen. Door samenwerking tussen marketing en sales teams te stimuleren ontwikkelen ze integrale content marketing strategieën (B2B) die voor een verschuiving moeten zorgen in de manier waarop bedrijven maatschappelijk & economisch groeien.

Pan mocht naast de nieuwe tagline ook de positionering, de visuele identiteit en illustratiestijl ontwikkelen

Tagline
De tagline ‘Een helder verhaal in marketing’ die is direct verbonden aan de naam en ‘wat’ Redwired doet. Deze is dan ook doorvetaald in een illustratiestijl.

Illustratiestijl als storytelling van de ‘De Rode Draad’
De rijke illustratiestijl is gericht op de wereld van (online)marketing. Een serie van pictogrammen die diensten, digitale producten en gebruik aan elkaar koppelt. Een verbeelding van het
 proces waarin storytelling met verhalen die relevant zijn voor de doelgroep ervoor zorgen dat er een samenhang tussen gebeurtenissen ontstaat (De Rode draad). Die verhalen zorgen ervoor dat de doelgroep (complexe) informatie begrijpt, de informatie onthoudt en er een emotionele band ontstaat.

Strategisch ontwerpbureau Pan Branding voor het ontwikkeling van merkidentiteit en visuele identiteiten.

Strategisch merkbouwer die vanuit haar studio in de mooie Betuwe ontwerpt met oog op positieve verandering.

Duurzaam ondernemen, Maatschappelijk & Sociaal, Mens & Gezondheid en de Energietransitie zijn de vier hoofdthema’s waar de focus op ligt bij projecten.