Fits van BAM Wonen

diensten & producten

Merkidentiteit, naamgeving, Ringen van Afhankelijkheid, visuele identiteit, tone-of-voice, illustratiestijl, logo animatie en dynamische Powerpoint

Thema

Verduurzaming bestaande huurwoningen
Maatschappelijk & Sociaal
Duurzaam Ondernemen

Case

Lees hier meer over de hele case

OMSCHRIJVING

Fits is de nieuwe naam van de productserie van BAM Wonen. Het staat voor de verzameling van alle inspanningen die BAM Wonen doet om verduurzaming bij bestaande huurwoningen voor iedereen haalbaar te maken.

Voor BAM Wonen hebben we de identiteit ontwikkeld voor hun nieuwe productserie waar we ook de naam van mochten bedenken. Het hele traject bestaat o.a. uit de positionering, Ringen van Afhankelijkheid, naamgeving, pay-off, logo animatie, illustratiestijl en dynamische powerpoint.

Dynamisch Logo
Het logo voor Fits is een dynamisch logo. Het bestaat uit diverse gedifferentieerde producten genaamd ‘add-ons’ (Dakfit, Raamfit, Energiefit, Muurfit en Vloerfit). Het staan dan ook voor de flexibele inzetbaarheid van Fits. En omdat je moeiteloos en in je eigen tempo kan verduurzamen met de best renderende investering hebben we dat vertaald met de pay-off ‘Verduurzaam zonder twijfel’. Zo spelen ze in op de emotionele behoefte om altijd te kunnen verduurzamen, hoe klein de stap ook is. Het logo werd in animatie uitgewerkt. Samen met een dynamische Powerpoint ging men op pad naar stakeholders.

Strategisch ontwerpbureau Pan Branding voor het ontwikkeling van merkidentiteit en visuele identiteiten.

Strategisch merkbouwer die vanuit haar studio in de mooie Betuwe ontwerpt met oog op positieve verandering.

Duurzaam ondernemen, Maatschappelijk & Sociaal, Mens & Gezondheid en de Energietransitie zijn de vier hoofdthema’s waar de focus op ligt bij projecten.