‘Lot Of Music’ kiest voor Pan Branding

Muziekbedrijf Lot Of Music groeit en is toe aan een volgende stap in haar merk en product ontwikkeling. Ze vonden in Pan Branding de geschikte partner voor dit groei-traject waarbij Pan zich voornamelijk zal richten op branding en het beleven van hun exclusieve vinyl collectie. Pan verzorgt hierin zowel de concept ontwikkeling, productfotografie als de editing voor de campagne(s) van Lots Of Music.

De geluidsdrager die zijn weg terug vond
Lot Of Music wordt gerund door Paul Morsch en Mariska Morsch, vader en dochter. Een ooit uit de hand gelopen privé collectie is nu één van de grootste webwinkels van o.a. vinylplaten en ondertussen gaat het wat verder dan alleen maar online verkoop. 

De ‘warmte’ van puur analoog geluid van het vinyl is tegenwoordig te vinden in Loods 5 in Zaandam met de speciaal door Lot Of Music samengestelde ‘record giftboxen’.

In ‘De Lot Of Music Corner’ bij Heilige Boontjes in Rotterdam brachten ze afgelopen jaar het nostalgische gevoel weer terug door een plek te creëren waar je lekker kunt zitten in een zachte fauteuil, exclusieve koffie bestellen, een plaat kiezen uit de bak en genieten van nieuwe releases of net dat ene album waar jij ooit lang geleden je eerste vinyl ervaring mee op deed. 

Ambitie zichtbaar maken

Ondertussen bij Pan
Het ontwikkeltraject voor de vinyl giftboxen is inmiddels gestart met een zevental concept uitwerkingen waaruit één keuze gemaakt zal worden. Later zal Pan Branding het concept creatief doorvertalen. Binnenkort meer…

Strategisch ontwerpbureau Pan Branding voor het ontwikkeling van merkidentiteit en visuele identiteiten.

Strategisch merkbouwer die vanuit haar studio in de mooie Betuwe ontwerpt met oog op positieve verandering.

Duurzaam ondernemen, Maatschappelijk & Sociaal, Mens & Gezondheid en de Energietransitie zijn de vier hoofdthema’s waar de focus op ligt bij projecten.