Ondertussen kun je ons natuurlijk ook even contacten…mail, bel, app, rooksignalen of postduif. Het mag allemaal. Vinden we leuk!

Pan Branding HQ
Randstad 21 13
1314 BD ALMERE

036 848 62 99

Wat doen we en hoe? | Pan Branding
‘Pan of geen Pan, dat is de vraag’ We zijn een strategisch ontwerpbureau en geloven in de kracht van een complete merkbeleving. We zijn geen plaatjes makers, maar ontwikkelen vanuit de inhoud. Genen van een merk ontdekken en het werkveld van een merk leren kennen, daar krijgen wij energie van!
‘Pan of geen Pan, dat is de vraag’ We zijn een strategisch ontwerpbureau en geloven in de kracht van een complete merkbeleving. We zijn geen plaatjes makers, maar ontwikkelen vanuit de inhoud. Genen van een merk ontdekken en het werkveld van een merk leren kennen, daar krijgen wij energie van!
900
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-900,bridge-core-1.0.6,qode-news-2.0.2,ajax_updown,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode-title-hidden,qode_grid_1400,side_menu_slide_with_content,width_470,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

‘Pan of geen Pan, dat is de vraag’

We zijn Merkbouwers en Ervaringsmakers.

Een strategisch ontwerpbureau. Wij geloven in de kracht van een complete merkbeleving. We zijn niet alleen ‘plaatjes makers’, maar ontwikkelen op basis van ‘praatjes’. Eerst in gesprek om de genen van een merk te ontdekken en het werkveld te leren kennen. Daar krijgen wij energie van! Zo ontstaat uit een strategie; de naam, de visuele identiteit, een web-development of brand experience. We doen het allemaal. Je begrijpt; geen dag is hetzelfde bij Pan in Almere.

 

Pan ontwikkeld en activeert merken. 

Je kent vast het spreekwoord ‘dat is geen pan’. ’Pan’ betekend namelijk ‘gezicht’. En je gezicht past bij je karakter. Maar je gezicht kent verschillende expressies en die expressie past bij je gemoedstoestand. In de juiste gemoedstoestand maak je contact met anderen. Wij geloven dat een merk niet alleen succesvol kan zijn met een mooi uiterlijk. Ieder merk, groot of klein, verdient de juiste expressie bij zijn of haar het karakter. De kwaliteit van communiceren, handelen en leveren zijn net zo belangrijk.

 

Pan is Merkwaardig

Iets waar je vaak jaren mee werkt, je merk, verdient de aandacht om goed te ontwikkelen. Soms zijn de stappen uitgebreid en nemen ze veel tijd in beslag, soms kunnen ze kort zijn, maar we slaan nooit stappen over. De basis moet goed zijn. Je bouwt toch ook geen huis zonder fundering?

 

Pan denkt en doet daarom aan de hand van vier beproefde stappen: 

Ask: ontdekken door de doelen en dromen van het merk op te halen.
Imagine: vertalen van de informatie naar de richting die het merk gaat volgen.
Create: beschrijven en visualiseren van de identiteit van het merk.
Activate: ontwikkelen van de media die het merk tastbaar maakt.

 

Met praatjes maken we plaatjes.

Om je te helpen moeten we het karakter van je merk goed leren kennen. We vragen daarom graag ‘waarom?’ en voor wie? Niet om eigenwijs te zijn (zijn we overigens wel), maar om het juiste gezicht bij het karakter te voegen en je doelgroep te bereiken. Dat vragen we je niet alleen, maar we ontdekken het graag samen. In onze ‘mental gym’ gaan we samen aan de hersengymnastiek.

 

Dat is hard werken zonder dat je het merkt, want het is leuk om te doen. Zo komen we samen tot verassende oplossingen want ieder vraagstuk kent zijn eigen oplossing.

 

Het resultaat is een gezamenlijke inspanning. Hoe beter de informatie is die we krijgen, hoe beter het resultaat! Het kan ook heel goed zijn dat het uitmond in een bedrijfsstructuur, verdienmodel of methode.

 

Pan of geen Pan? Dat is de vraag.

Natuurlijk houden we er ook van om iets moois te maken. Iets wat bij je past, iets waarmee je je doelen bereikt. Daar worden we beide beter van. We zijn trots op wat we tot nu toe hebben bereikt. Dus bekijk de vertaling van die strategieën, maar vergeet niet de procesbeschrijvingen te lezen. Daar zie je de waarde die de oplossing heeft. Daarna gaan we pas vormgeven. Dan gaan we ‘Merken bouwen’ en ‘Ervaringen maken’.