Verdieping visuele identiteit voor BAM Bouw en Techniek | Pan Branding
‘Pan of geen Pan, dat is de vraag’ We zijn een strategisch ontwerpbureau en geloven in de kracht van een complete merkbeleving. We zijn geen plaatjes makers, maar ontwikkelen vanuit de inhoud. Genen van een merk ontdekken en het werkveld van een merk leren kennen, daar krijgen wij energie van!
‘Pan of geen Pan, dat is de vraag’ We zijn een strategisch ontwerpbureau en geloven in de kracht van een complete merkbeleving. We zijn geen plaatjes makers, maar ontwikkelen vanuit de inhoud. Genen van een merk ontdekken en het werkveld van een merk leren kennen, daar krijgen wij energie van!
1473
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-1473,bridge-core-1.0.6,qode-news-2.0.2,ajax_updown,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode-title-hidden,qode_grid_1400,side_menu_slide_with_content,width_470,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.0,vc_responsive
BAM Bouw en Techniek
Verdieping visuele identiteit
Verhalen vertellen, maar dan visueel: Vier pijlers, vier beeldverhalen. Daar zijn we samen met het communicatieteam van BAM Bouw en Techniek lekker druk mee.
We zitten nog volop in ontwikkeling. Wordt vervolgd…
Wat ontwikkelde we nog meer voor BAM? Het merk UP! en Energietransitie online-omgeving
Categorie
Branding, Visuele identiteit