Ondertussen kun je ons natuurlijk ook even contacten…mail, bel, app, rooksignalen of postduif. Het mag allemaal. Vinden we leuk!

Pan Branding HQ
Randstad 21 13
1314 BD ALMERE

036 848 62 99

Äppelgården (Mariestad, Zweden) | Pan Branding
‘Pan of geen Pan, dat is de vraag’ We zijn een strategisch ontwerpbureau en geloven in de kracht van een complete merkbeleving. We zijn geen plaatjes makers, maar ontwikkelen vanuit de inhoud. Genen van een merk ontdekken en het werkveld van een merk leren kennen, daar krijgen wij energie van!
‘Pan of geen Pan, dat is de vraag’ We zijn een strategisch ontwerpbureau en geloven in de kracht van een complete merkbeleving. We zijn geen plaatjes makers, maar ontwikkelen vanuit de inhoud. Genen van een merk ontdekken en het werkveld van een merk leren kennen, daar krijgen wij energie van!
1458
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-1458,bridge-core-1.0.6,qode-news-2.0.2,ajax_updown,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode-title-hidden,qode_grid_1400,side_menu_slide_with_content,width_470,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
Äppelgården (Mariestad, Zweden)
Visuele identiteit + branding + pay-off

Äppelgården. We’re all about living, so we’re passionate about how we decorate your space while you’re here. All we have is for sale. You love that chest of drawers in the bedroom and wish you could take it home with you? You can. As long as it’s got a story to tell, we’ll love it.

Äppelgarden is een bijzonder concept in Zweden wat bestaat uit Bed &Breakfast , Wellness en een Conceptstore. Terwijl je geniet van je verblijf in een prachtige omgeving en je lekker ontspant is alles wat je ziet om je heen in het het verblijf is te koop. Het bed waar je in slaapt, de hanger waar je je jas aan ophangt, dat mooie antieke ladenkastje waar  je oog allang op was gevallen…

Deze post delen?
Categorie
Branding, Visuele identiteit