Contact

Ondertussen kun je ons natuurlijk ook even contacten…mail, bel, app, rooksignalen of postduif. Het mag allemaal. Vinden we leuk!

Pan Branding HQ
Parkstraat 16,
4021 CB Maurik
(hartje Betuwe)

 

Pan-genoten gezocht | Pan Branding
‘Pan of geen Pan, dat is de vraag’ We zijn een strategisch ontwerpbureau en geloven in de kracht van een complete merkbeleving. We zijn geen plaatjes makers, maar ontwikkelen vanuit de inhoud. Genen van een merk ontdekken en het werkveld van een merk leren kennen, daar krijgen wij energie van!
‘Pan of geen Pan, dat is de vraag’ We zijn een strategisch ontwerpbureau en geloven in de kracht van een complete merkbeleving. We zijn geen plaatjes makers, maar ontwikkelen vanuit de inhoud. Genen van een merk ontdekken en het werkveld van een merk leren kennen, daar krijgen wij energie van!
3581
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-3581,bridge-core-1.0.6,qode-news-2.0.2,ajax_updown,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode-title-hidden,qode_grid_1400,side_menu_slide_with_content,width_470,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
panbranding-vacatures-ruimtelijk

RUIMTELIJK VORMGEVER

(20-30 uur per week)

ERVARINGSMAKER

In Pan-taal ben je een ‘Ervaringsmaker’

 

Werken bij Pan is een beleving op zich, want we werken voor verschillende klanten in diverse sectoren. Merken die verschillende interessante verhalen te vertellen hebben. Bij het ontwikkelen van deze verhalende belevingsomgevingen, zoeken we een ruimtelijk vormgever om het team te versterken. Iemand die 3D concepten weet te verbeelden zodat we onze klanten overtuigen van sterke concepten die we bedenken.

 

Ben je ervaren in het maken van ervaringen?  Dan weet je wat het is om verhalen om te zetten in ruimtelijke belevingen. Je durft ieder medium te gebruiken die merkbelevingen zo mooi maken.

 

Ben jij dit type ‘Ruimtelijk verhalenverteller’?

Stuur ons je CV, portfolio en je motivatie om ons team te versterken.

 

O ja… en gek op….vul maar in, we zijn benieuwd!

panbranding-vacatures-realisator

FULL STACK DEVELOPER

(32 uur per week)

CODEMAKER

In Pan-taal ben je een ‘Codemaker’

 

Bij Pan hanteren we een multimediale aanpak om aan succesvolle merken te bouwen. En daar is development net zo hard nodig als grafische vormgeving of strategie. Het hoeft allemaal niet te ‘exotisch’, maar wel goed werkbaar voor onze klanten.  Heb je wel wat met merken, interactieontwerp en (serious) games, dan is dat een pré.

 

Ben jij iemand die zich thuis voelt in een omgeving waar dynamisch en flexibel gewerkt wordt vanuit diverse disciplines? Subliem in HTML, CSS, PHP, JavaScript including jQuery en heeft WordPress geen geheimen meer voor je. Je zet graag e kwaliteiten in voor startups, maar ook voor gevestigde ondernemingen.

 

Ben je net zo nieuwsgierig als wij? Durf je voorbij je eigen vak te denken? Mee te denken over de merken die we ontwikkelen? Laat dan wat van je horen.

 

Ben jij dit type ‘Online verhalen realisator’?

Stuur ons je CV en motivatie om ons team te versterken.

 

O ja… en ‘gek op:’… vul maar in, we zijn benieuwd!

panbranding-vacatures-verhaalmaker

TEKSTSCHRIJVER

(20 uur per week)

INHOUDSONTWIKKELAAR

In Pan-taal ben je een ‘Inhoudsontwikkelaar’

 

Bij Pan doen we eerst ‘praatjes’, dan maken we pas ‘plaatjes’. We geven vorm op basis van inhoud. Met taal als tool om verhalenlijnen uit te zetten en karakters (merken!) in te kleuren. Goede inhoud komt tot de kern van een merk. Pas als we de karakter te pakken hebben geven we vorm aan het uiterlijk.
Want: stel je voor wat er gebeurt als inhoud en vorm – tekst en beeld – onder één dak worden ontwikkeld. En elkaar al vanaf de conceptfase versterken. Just imagine!

 

Ben jij een tekstschrijver met inhoud? Een inhoud ontwikkelaar die zich al vanaf de conceptfase verdiept in de opdrachten waar we aan werken? En die meedraait tot en met de productie van de diversiteit van middelen die Pan ontwikkelt?

 

Ben jij dit type ‘Verhaalmaker’?

Stuur ons je CV en motivatie om ons team te versterken.

 

O ja… en ‘gek op:’… vul maar in, we zijn benieuwd!

panbranding-vacatures-beeldend

GRAFISCH ONTWERPER

(24 uur per week)

VORMMAKER

In Pan-taal ben je een ‘Vormmaker’

 

Bij Pan geven we verhalen een begrijpelijke vorm. Die vorm mag best ‘mooi’ zijn, maar moet bovenal begrijpelijk zijn en het doel van onze klanten dienen. Vorm dient functie zegt men dan. Om een goede vorm voor een verhaal te vinden moet je de inhoud begrijpen. Dat vraagt een nieuwsgierige houding waarbij de vraag ‘waarom’ vaak gesteld wordt.

 

Ben jij het creatieve talent die inhoud gebruikt om vorm aan te laten sluiten door de genen van een merk te ontdekken en het werkveld van een merk te leren kennen, met hoofd en hart wil werken aan een diversiteit aan vraagstukken?

 

Ben jij dit type ‘Beeldend verhalenverteller’?

Stuur ons je CV en motivatie om ons team te versterken.

 

O ja… en gek op….we zijn benieuwd!

Dit worden je Pan-genoten 😉

We zijn geen plaatjesmakers.
Chantal-van-haeften-merkbouwer-panbranding-2

CHANTAL VAN HAEFTEN

FOUNDER + MERKBOUWER

Vindt overal wat van ;-), maar vindt vooral dat een merk meer is dan een logo.

 

Merken prikkelen ons tegenwoordig van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat en hebben meer invloed op ons gedrag dan dat we soms denken. Dat komt omdat we ons met merken identificeren. Een merk past nou eenmaal bij je of niet. Het vertegenwoordigt een symbolische constructie dat is gemaakt met de verwachtingen en de persoonlijkheid die bij een bedrijf of product horen. Het kan vertrouwen, passie, verbondenheid of een reeks unieke waarden symboliseren. En daar identificeren we ons mee, of het nu gaat om B2C of B2B.

 

Met andere woorden…het begint bij de inhoud en niet bij het plaatje.

 

Type ‘Beeldend verhalenverteller’.

 

Ik verder? Ajax, maar da’s logisch.

Kijk, zo begrijpen we elkaar weer.

ARJAN VAN ZEUMEREN

VENNOOT + ERVARINGSMAKER

Houdt ervan om begrip te kweken tussen merk en mens.

 

Door te laten ervaren hoe het is als ze in elkaar schoenen staan in multimediale omgevingen. Prikkel zoveel mogelijk zintuigen om bezoekers even in een andere wereld te brengen en ze iets te leren via een mooi merkverhaal. Een fysieke omgeving die een waardevolle rol speelt om een ‘verhaal’ te vertellen en het publiek daarbij actief te betrekken.

 

Tijdens het creatieve proces zijn we kritisch. Met steeds die irritante opmerking die wij altijd stellen… ‘leuk idee, maar waarom…?

 

Type ‘Ruimtelijk verhalenverteller’

 

O ja… en gek op blues, Aston Martin, Star Wars en single malt whiskey, zonder ijs natuurlijk, anders ‘ervaar’ je de smaak niet.

Uiteindelijk moet je gewoon beginnen.
Machiel-van-ginderen-gangmaker-panbranding

MACHIEL VAN GINDEREN

ORGANISATIEMAKER

Activeert, motiveert, trekt en duwt, zodat er beweging ontstaat.

 

Goede ideeën worden misschien geboren aan de keukentafel of in de kroeg. Maar deze zijn niets waard als je er alleen over praat of nadenkt. Het kan pas een succes worden als je gewoon begint. Resultaat bereik je door ermee aan de slag te gaan, met de juiste mensen samen te werken en door een eindeloos doorzettingsvermogen.

 

Heb je een goed idee en ben je bereid er alles voor te geven, dan help ik graag om dit samen met jou te realiseren.

 

Type ‘Verhalen realisator’

 

Over mij … Brabo en dus Bourgondiër, gek op kite-surfen, en ik leef door mijn eigen verhaal te realiseren.

Time to sparkle! Dus aan de slag.
Sixta-finsy-gangmaker-panbranding-2

SIXTA FINSY

GANGMAKER

Tovert concepten om tot praktisch uitvoerbare evenementen, producties en shoots.

 

Nadat de verhalen in concept gecreëerd zijn door mijn Pan collega’s, komt de uitvoering: de slag naar de praktijk en de beleving. Ik werk vanuit strakke planningen, duidelijke communicatie, creatieve oplossingen en op z’n tijd een beetje magie, voor de ultieme ervaring. Ik houd graag de gang erin!

 

Type ‘Verhalen voortbrenger’

 

Kleurrijk. Graag mét glitters. Verder ben ik gek op dieren, dansen en lekker eten.

Zonder een goed innerlijk, geen goed uiterlijk.

EVA REUSSIEN

ONLINE ERVARINGSMAKER

Websites kunnen er prachtig uitzien, maar als ze slecht en onduidelijk werken valt dat mooie uiterlijk volledig in het niet.

 

Reden genoeg dus, om goed na te denken over de requirements. Hoe kan ik met de structuur van mijn ontwerp ervoor zorgen dat een online omgeving intuïtief aanvoelt en zorgt voor het juiste contact op het juiste moment? Wat is het gewenst gedrag dat we willen?…allemaal vragen die aan bod komen voor een aangename gebruikerservaring.

 

Type ‘Online verhalenverteller’

 

Naast mijn UX’n geeft mijn piano ruimte voor creativiteit en speel ik van hiphop tot klassiek. Last but not least is gamen altijd wel onderdeel van mijn dag.

We zijn heel vlakkundig,
maar dat terzijde.
Willem-de-vlas-vormgever-panbranding-3

WILLEM DE VLAS

VORMMAKER + ANIMATOR

Als vormgeving en techniek samenkomen gebeurt er iets moois. Als complexe inhoudelijke processen uiteindelijk leiden tot frisse en heldere communicatie. Als ingewikkelde bouwstenen uiteindelijk meesterlijke eenvoud opleveren.

 

Ik ben van veel markten thuis, zowel in online als offline vormgeving, stilstaand of bewegend.

 

Type ‘Verhalenvormer’

 

Daarnaast is mijn basgitaar mijn grote vriend. Muziek creëren en spelen met mijn band is waar ik gelukkig van word.

Als het mooier kan, waarom niet?

QUINCY GOUDBEEK

DTP + VORMMAKER (Vliegende keep)

Houd er van om alles wat hij heeft naar mijn eigen smaak vorm te geven. Al zijn spullen heb hij zelf een draai aan gegeven.

 

Van zn scooter tot kleding en zn tattoo of mobiel, alles krijgt een ‘Q-make-over’. Behalve zijn VW Golf Mk2 uit 1991 een uniek model, die houd hij zo origineel mogelijk.

 

Dat is Quin zelf ook, authenhiek, nergens mee te vergelijken. Daarom is Quincy al aan zijn tweede stage bij Pan Branding bezig. Werken doet hij graag, want als hij niet met vormgeving bij Pan bezig is, dan staat hij in een kledingwinkel, poetst hij auto’s of is hij koerier.

 

Type ‘uitrusten komt later wel’

Woef.
Woef.

Poe & Loe

Beveiliging

Twee studiohonden (Berner Senners), Chewbacca en Baloe (aka Poe & Loe) staan ter beschikking voor instant liefde.

Je kan ze ook volgen op hun eigen Instagram.

Type ‘Als je al naar me kijkt kom ik een knuffel brengen’