Contact

Ondertussen kun je ons natuurlijk ook even contacten…mail, bel, app, rooksignalen of postduif. Het mag allemaal. Vinden we leuk!

Pan Branding HQ
Randstad 21 13
1314 BD ALMERE

036 848 62 99

Pan aan de slag voor de Vlaamse Logistieke sector 'De megatrends van morgen' | Pan Branding
‘Pan of geen Pan, dat is de vraag’ We zijn een strategisch ontwerpbureau en geloven in de kracht van een complete merkbeleving. We zijn geen plaatjes makers, maar ontwikkelen vanuit de inhoud. Genen van een merk ontdekken en het werkveld van een merk leren kennen, daar krijgen wij energie van!
‘Pan of geen Pan, dat is de vraag’ We zijn een strategisch ontwerpbureau en geloven in de kracht van een complete merkbeleving. We zijn geen plaatjes makers, maar ontwikkelen vanuit de inhoud. Genen van een merk ontdekken en het werkveld van een merk leren kennen, daar krijgen wij energie van!
3117
post-template-default,single,single-post,postid-3117,single-format-gallery,bridge-core-1.0.6,qode-news-2.0.2,ajax_updown,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode-title-hidden,qode_grid_1400,side_menu_slide_with_content,width_470,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Pan aan de slag voor de Vlaamse Logistieke sector ‘De megatrends van morgen’

In een samenwerkingsverband met Heijmerink Wagemakers en Kiss the Frog pitchte Pan Branding afgelopen maanden op een Europese aanbesteding van onze zuiderburen.

 

Vlak bij Antwerpen (Niel) staat ‘Logiville’, het centrum voor innovatie voor de Vlaamse sector van transport en logistiek. Ons creatieve consortium pitchte voor het ‘digital experience center’ in Logiville van ca 600 m2.

Logiville ‘Digital Experience Center’

In ons winnende concept beleeft de bezoeker straks in het ‘Logiville Digital Experience Center’ een interactieve ontdekkingstocht (serious gaming) door de megatrends en innovaties van morgen. Zo ontdekken ze welke impact deze zullen hebben op hun rol in de logistieke sector. Wat wordt uw logistieke strategie voor de uitdagingen van morgen? Hoe gaan uw klanten hun supply chain organiseren? Welke nieuwe technologieën gaan een rol spelen.

Think out of the box, in a box, with a box!

De bezoekers krijgen interactieve opdrachten die de kennis van de innovaties naar een hoger niveau brengt.

concept-experience-center-logiville5-panbranding
concept-experience-center-logiville1-panbranding
concept-experience-center-logiville6-panbranding
concept-experience-center-logiville4-panbranding
concept-experience-center-logiville3-panbranding
Bovenstaand een aantal impressies van het concept
Concept: Think out of the box, in a box, with a box!

Waar staan we nu?
De komende maanden werken we hard aan de verhalen (thema-sessies en storytelling) en werken we het concept uit tot een volwaardig ontwerp. Samen met Kiss the Frog werken we de interactieve laag uit en met Heijmerink Wagemakers als hoofdaannemer, werken we aan de ontwikkeling en realisatie. Metropolis Film uit Utrecht zal de audiovisuele producties voor hun rekening nemen waar wij de scrips voor zullen ontwikkelen.

3 = 1, EEN STERKE COMBI:

Pan Branding = Vormgeving & Content ontwikkeling
Een strategisch ontwerpbureau. Ontwikkelen en activeren merken op basis van mooie merkverhalen die we vertalen naar een visuele- en interactieve wereld, om zo de kracht van een complete merkbeleving neer te zetten.

www.panbranding.nl

Kiss the Frog = Interactieve media
Een digitaal ontwerpbureau gespecialiseerd in het ontwerpen en ontwikkelen van interactieve opstellingen voor musea, science centers, bezoekerscentra & retail.

www.kissthefrog.nl

Heijmerink Wagemakers = Realisatie
Een ingenieursbureau, gespecialiseerd in projectmanagement, ontwikkeling en realisatie van bijzondere interieurprojecten en objecten.

www.hwva.nl


Met praatjes maken we plaatjes. 
Meer weten of de ontwikkeling van dit project? of hulp nodig bij jouw (te ontwikkelen) experience? Bel, mail, app ons gerust!

Om je te helpen moeten we het karakter van je merk goed leren kennen. We vragen daarom graag ‘waarom?’ en voor wie? Niet om eigenwijs te zijn (zijn we overigens wel), maar om het juiste gezicht bij het karakter te voegen en je doelgroep te bereiken. Dat vragen we je niet alleen, maar we ontdekken het graag samen. In onze ‘mental gym’ gaan we samen aan de hersengymnastiek.

Op onze ‘wat & hoe’ pagina lees je meer over ons.