Pan Branding
Parkstraat 16
4021 CB MAURIK
Chantal van Haeften
Merkbouwer - 06 31 74 56 74
chantal@panbranding.nl
We zijn geen plaatjesmakers.
Vindt overal wat van ;-), maar vindt vooral dat een merk meer is dan een logo.
Merken prikkelen ons tegenwoordig van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat en hebben meer invloed op ons gedrag dan dat we soms denken. Dat komt omdat we ons met merken identificeren. Een merk past nou eenmaal bij je of niet. Het vertegenwoordigt een symbolische constructie dat is gemaakt met de verwachtingen en de persoonlijkheid die bij een bedrijf of product horen. Het kan vertrouwen, passie, verbondenheid of een reeks unieke waarden symboliseren. En daar identificeren we ons mee, of het nu gaat om B2C of B2B.
Met andere woorden…het begint bij de inhoud en niet bij het plaatje.
Type ‘Beeldend verhalenverteller’.
Ik verder? Ajax, maar da’s logisch.
Kijk, zo begrijpen we elkaar weer.
Houdt ervan om begrip te kweken tussen merk en mens.
Door te laten ervaren hoe het is als ze in elkaar schoenen staan in multimediale omgevingen. Prikkel zoveel mogelijk zintuigen om bezoekers even in een andere wereld te brengen en ze iets te leren via een mooi merkverhaal. Een fysieke omgeving die een waardevolle rol speelt om een ‘verhaal’ te vertellen en het publiek daarbij actief te betrekken.
Tijdens het creatieve proces zijn we kritisch. Met steeds die irritante opmerking die wij altijd stellen… ‘leuk idee, maar waarom…?
Type ‘Ruimtelijk verhalenverteller’
O ja… en gek op blues, Aston Martin, Star Wars en single malt whiskey, zonder ijs natuurlijk, anders ‘ervaar’ je de smaak niet.
Uiteindelijk moet je gewoon beginnen.
Activeert, motiveert, trekt en duwt, zodat er beweging ontstaat.
Goede ideeën worden misschien geboren aan de keukentafel of in de kroeg. Maar deze zijn niets waard als je er alleen over praat of nadenkt. Het kan pas een succes worden als je gewoon begint. Resultaat bereik je door ermee aan de slag te gaan, met de juiste mensen samen te werken en door een eindeloos doorzettingsvermogen.
Heb je een goed idee en ben je bereid er alles voor te geven, dan help ik graag om dit samen met jou te realiseren.
Type ‘Verhalen realisator’
Over mij … Brabo en dus Bourgondiër, gek op kite-surfen, en ik leef door mijn eigen verhaal te realiseren.
Time to sparkle! Dus aan de slag.
Tovert concepten om tot praktisch uitvoerbare evenementen, producties en shoots.
Nadat de verhalen in concept gecreëerd zijn door mijn Pan collega’s, komt de uitvoering: de slag naar de praktijk en de beleving. Ik werk vanuit strakke planningen, duidelijke communicatie, creatieve oplossingen en op z’n tijd een beetje magie, voor de ultieme ervaring. Ik houd graag de gang erin!
Type ‘Verhalen voortbrenger’
Kleurrijk. Graag mét glitters. Verder ben ik gek op dieren, dansen en lekker eten.
Zonder een goed innerlijk, geen goed uiterlijk.
Websites kunnen er prachtig uitzien, maar als ze slecht en onduidelijk werken valt dat mooie uiterlijk volledig in het niet.
Reden genoeg dus, om goed na te denken over de requirements. Hoe kan ik met de structuur van mijn ontwerp ervoor zorgen dat een online omgeving intuïtief aanvoelt en zorgt voor het juiste contact op het juiste moment? Wat is het gewenst gedrag dat we willen?…allemaal vragen die aan bod komen voor een aangename gebruikerservaring.
Type ‘Online verhalenverteller’
Naast mijn UX’n geeft mijn piano ruimte voor creativiteit en speel ik van hiphop tot klassiek. Last but not least is gamen altijd wel onderdeel van mijn dag.
We zijn heel vlakkundig,
maar dat terzijde.
Als vormgeving en techniek samenkomen gebeurt er iets moois. Als complexe inhoudelijke processen uiteindelijk leiden tot frisse en heldere communicatie. Als ingewikkelde bouwstenen uiteindelijk meesterlijke eenvoud opleveren.
Ik ben van veel markten thuis, zowel in online als offline vormgeving, stilstaand of bewegend.
Type ‘Verhalenvormer’
Daarnaast is mijn basgitaar mijn grote vriend. Muziek creëren en spelen met mijn band is waar ik gelukkig van word.
Als het mooier kan, waarom niet?
Houd er van om alles wat hij heeft naar mijn eigen smaak vorm te geven. Al zijn spullen heb hij zelf een draai aan gegeven.
Van zn scooter tot kleding en zn tattoo of mobiel, alles krijgt een ‘Q-make-over’. Behalve zijn VW Golf Mk2 uit 1991 een uniek model, die houd hij zo origineel mogelijk.
Dat is Quin zelf ook, authenhiek, nergens mee te vergelijken. Daarom is Quincy al aan zijn tweede stage bij Pan Branding bezig. Werken doet hij graag, want als hij niet met vormgeving bij Pan bezig is, dan staat hij in een kledingwinkel, poetst hij auto’s of is hij koerier.
Type ‘uitrusten komt later wel’