Contact

Ondertussen kun je ons natuurlijk ook even contacten…mail, bel, app, rooksignalen of postduif. Het mag allemaal. Vinden we leuk!

Pan Branding HQ
Randstad 21 13
1314 BD ALMERE

036 848 62 99

Ons Pan-genoten team | Pan Branding
‘Pan of geen Pan, dat is de vraag’ We zijn een strategisch ontwerpbureau en geloven in de kracht van een complete merkbeleving. We zijn geen plaatjes makers, maar ontwikkelen vanuit de inhoud. Genen van een merk ontdekken en het werkveld van een merk leren kennen, daar krijgen wij energie van!
‘Pan of geen Pan, dat is de vraag’ We zijn een strategisch ontwerpbureau en geloven in de kracht van een complete merkbeleving. We zijn geen plaatjes makers, maar ontwikkelen vanuit de inhoud. Genen van een merk ontdekken en het werkveld van een merk leren kennen, daar krijgen wij energie van!
2389
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-2389,bridge-core-1.0.6,qode-news-2.0.2,ajax_updown,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode-title-hidden,qode_grid_1400,side_menu_slide_with_content,width_470,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
We zijn geen plaatjesmakers.
Chantal-van-haeften-merkbouwer-panbranding-2

CHANTAL VAN HAEFTEN

FOUNDER + MERKBOUWER

Vindt overal wat van ;-), maar vindt vooral dat een merk meer is dan een logo.

 

Merken prikkelen ons tegenwoordig van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat en hebben meer invloed op ons gedrag dan dat we soms denken. Dat komt omdat we ons met merken identificeren. Een merk past nou eenmaal bij je of niet. Het vertegenwoordigt een symbolische constructie dat is gemaakt met de verwachtingen en de persoonlijkheid die bij een bedrijf of product horen. Het kan vertrouwen, passie, verbondenheid of een reeks unieke waarden symboliseren. En daar identificeren we ons mee, of het nu gaat om B2C of B2B.

 

Met andere woorden…het begint bij de inhoud en niet bij het plaatje.

 

Type ‘Beeldend verhalenverteller’.

 

Ik verder? Ajax, maar da’s logisch.

Kijk, zo begrijpen we elkaar weer.

ARJAN VAN ZEUMEREN

VENNOOT + ERVARINGSMAKER

Houdt ervan om begrip te kweken tussen merk en mens.

 

Door te laten ervaren hoe het is als ze in elkaar schoenen staan in multimediale omgevingen. Prikkel zoveel mogelijk zintuigen om bezoekers even in een andere wereld te brengen en ze iets te leren via een mooi merkverhaal. Een fysieke omgeving die een waardevolle rol speelt om een ‘verhaal’ te vertellen en het publiek daarbij actief te betrekken.

 

Tijdens het creatieve proces zijn we kritisch. Met steeds die irritante opmerking die wij altijd stellen… ‘leuk idee, maar waarom…?

 

Type ‘Ruimtelijk verhalenverteller’

 

O ja… en gek op blues, Aston Martin, Star Wars en single malt whiskey, zonder ijs natuurlijk, anders ‘ervaar’ je de smaak niet.

Uiteindelijk moet je gewoon beginnen.
Machiel-van-ginderen-gangmaker-panbranding

MACHIEL VAN GINDEREN

GANGMAKER

Activeert, motiveert, trekt en duwt, zodat er beweging ontstaat.

 

Goede ideeën worden misschien geboren aan de keukentafel of in de kroeg. Maar deze zijn niets waard als je er alleen over praat of nadenkt. Het kan pas een succes worden als je gewoon begint. Resultaat bereik je door ermee aan de slag te gaan, met de juiste mensen samen te werken en door een eindeloos doorzettingsvermogen.

 

Heb je een goed idee en ben je bereid er alles voor te geven, dan help ik graag om dit samen met jou te realiseren.

 

Type ‘Verhalen realisator’

 

Over mij … Brabo en dus Bourgondiër, gek op kite-surfen, en ik leef door mijn eigen verhaal te realiseren.

Taal is de mooiste vormgevingstool die er is.
Stephan-van-de-ven-inhoudsontwikkelaar-panbranding

STEPHAN VAN DE VEN

INHOUDSONTWIKKELAAR

Soms schieten ze tekort, maar vaak volstaan minder dan 1000 woorden om meer te zeggen dan één beeld kan. Verbeeldingskracht heet dat: een prachtige menselijke eigenschap waar ik dankbaar gebruik van maak. Met taal als mijn tool om verhalenlijnen uit te zetten en karakters (merken!) in te kleuren.

 

Stel je voor wat er gebeurt als inhoud en vorm – tekst en beeld – onder één dak worden ontwikkeld. En elkaar al vanaf de conceptfase versterken, of zelfs overbodig maken waar het kan. Met inhoud als vorm. Of vorm als inhoud. Just imagine!

 

Type ‘Verhaalmaker’

 

Graag ‘luister’ ik naar het verhaal dat een mooie wijn vertelt. Of trek ik, in plaats van een fles, met een grijns het gas van mijn cultbike open.

Zonder een goed innerlijk, geen goed uiterlijk.

EVA REUSSIEN

ONLINE ERVARINGSMAKER + PROTOTYPING

Websites kunnen er prachtig uitzien, maar als ze slecht en onduidelijk werken valt dat mooie uiterlijk volledig in het niet.

 

Reden genoeg dus, om goed na te denken over de requirements. Hoe kan ik met de structuur van mijn ontwerp ervoor zorgen dat een online omgeving intuïtief aanvoelt en zorgt voor het juiste contact op het juiste moment? Wat is het gewenst gedrag dat we willen?…allemaal vragen die aan bod komen voor een aangename gebruikerservaring.

 

Type ‘Online verhalenverteller’

 

Naast mijn UX’n geeft mijn piano ruimte voor creativiteit en speel ik van hiphop tot klassiek. Last but not least is gamen altijd wel onderdeel van mijn dag.

We zijn heel vlakkundig,
maar dat terzijde.
Willem-de-vlas-vormgever-panbranding-3

WILLEM DE VLAS

VORMMAKER + ANIMATOR

Als vormgeving en techniek samenkomen gebeurt er iets moois. Als complexe inhoudelijke processen uiteindelijk leiden tot frisse en heldere communicatie. Als ingewikkelde bouwstenen uiteindelijk meesterlijke eenvoud opleveren.

 

Ik ben van veel markten thuis, zowel in online als offline vormgeving, stilstaand of bewegend.

 

Type ‘Verhalenvormer’

 

Daarnaast is mijn basgitaar mijn grote vriend. Muziek creëren en spelen met mijn band is waar ik gelukkig van word.

Als het mooier kan, waarom niet?

QUINCY GOUDBEEK

DTP + VORMMAKER (Vliegende keep)

Houd er van om alles wat hij heeft naar mijn eigen smaak vorm te geven. Al zijn spullen heb hij zelf een draai aan gegeven.

 

Van zn scooter tot kleding en zn tattoo of mobiel, alles krijgt een ‘Q-make-over’. Behalve zijn VW Golf Mk2 uit 1991 een uniek model, die houd hij zo origineel mogelijk.

 

Dat is Quin zelf ook, authenhiek, nergens mee te vergelijken. Daarom is Quincy al aan zijn tweede stage bij Pan Branding bezig. Werken doet hij graag, want als hij niet met vormgeving bij Pan bezig is, dan staat hij in een kledingwinkel, poetst hij auto’s of is hij koerier.

 

Type ‘uitrusten komt later wel’

Woef.
Woef.

POE & LOE

OFFICE MANAGERS

Twee studiohonden (Berner Senners), Chewbacca en Baloe (aka Poe & Loe) staan ter beschikking voor instant liefde.

Je kan ze ook volgen op hun eigen Instagram.

 

Type ‘Als je al naar me kijkt kom ik een knuffel brengen’