Landingspagina voor Soeplr
Soeplr is een Multidisciplinaire Fysiotherapie Praktijk die in 2024 zijn deuren opent in de regio Schiedam. Pan ontwikkelde een landingspagina om bezoekers op de hoogte te houden tijdens het ontwikkelproces van de hele website die op dit moment loopt bij Pan. Bij het maken van de landingspagina gaat het om de klant even kort voor […]
Behind-the-scenes: Concept productfotografie ‘what’s in the box’
Vorige maand ben ik druk bezig geweest met het ontwikkelen van een fotografie concept. Vanuit de klant was de vraag ‘Hoe kunnen we op een fraaie manier de content van de giftboxen visueel weergeven. Het zogenaamde ‘Unboxen’. Leuke uitdaging om dit naar een hoger niveau te krijgen en vooral niet saai te laten zijn. Het oog wil […]
Audio logo voor Up, de datagedreven diensten van BAM
Voor BAM Bouw en Techniek ontwikkelde ik een tijdje geleden het merk Up. De datagedreven diensten van BAM. Super mooie duurzaamheid case gefocused op gezonde gebouwen. Het logo werd een audio logo / animatie. Er is zelfs hele soundscape ontwikkeld om een herkenbare ‘up’ sfeer aan een ruimte te geven. En dit is maar een heel klein […]
Nieuwe positionering & website voor Pan Branding
Whoop Whoop! Bijzondere momenten moet je vieren en delen. De nieuwe website is live! Nieuwe positionering voor Pan. Strategisch merkbouwen vanuit de mooie Betuwe. Ontwerpen met oog op positieve verandering. Oftewel Social Design, thema’s zoals de energietransitie, duurzaam ondernemen, maatschappelijk & sociaal of projecten die zich richten op mens & gezondheid zijn de rode draad […]
‘Lot Of Music’ kiest voor Pan Branding
Muziekbedrijf Lot Of Music groeit en is toe aan een volgende stap in haar merk en product ontwikkeling. Ze vonden in Pan Branding de geschikte partner voor dit groei-traject waarbij Pan zich voornamelijk zal richten op branding en het beleven van hun exclusieve vinyl collectie. Pan verzorgt hierin zowel de concept ontwikkeling, productfotografie als de editing voor de campagne(s) van Lots Of Music.