Positionering en naamgeving voor nieuwe duurzame productlijn van BAM Wonen
Altijd een verbetering aan je huurwoning met elke ‘Fits-add-on’ van BAM Wonen
Samen met een breed team van BAM Wonen ontwikkelden we de positionering, naamgeving en logo voor een nieuwe productlijn.
Met de verduurzamingsserie ‘Fits’ introduceert BAM Wonen een simpele en haalbare manier om bij te dragen aan de verduurzaming van huurwoningen. Met een pakket van Add-ons zoals muurfit en dakfit zorgt Fits voor het gewenste EPV-effect in de renovatie trajecten van de klanten van BAM Wonen. Deze innovatieve oplossing ontstond omdat BAM Wonen reageerde op de behoeften van klanten en de wensen van de bewoners van deze huurwoningen. Want iedereen wil wel verduurzamen, maar men wil keuzes kunnen maken op basis van specifieke situaties die van klant tot klant verschillen, met als logisch gevolg dat er flexibele oplossingen op maat moeten zijn. Fits dus.
‘We hebben ons altijd afgevraagd waarom verduurzaming niet simpeler kan zijn om toch het best haalbare rendement te behalen’
De Fits-serie:
Als verzameling van alle inspanning die wij als BAM Wonen
doen om verduurzaming voor iedereen haalbaar te maken.
‘een serie’ t.b.v. duurzame woningverbeteringen
We ontwikkelende de positionering, naamgeving, pay-off, illustratiestijl en logoanimatie.


