Pan Branding
Parkstraat 16
4021 CB MAURIK

Chantal van Haeften
Merkbouwer - 06 31 74 56 74
chantal@panbranding.nl

Masterplan Concept van IMPACT 360 (Design Thinking) | Pan Branding
‘Pan of geen Pan, dat is de vraag’ We zijn een strategisch ontwerpbureau en geloven in de kracht van een complete merkbeleving. We zijn geen plaatjes makers, maar ontwikkelen vanuit de inhoud. Genen van een merk ontdekken en het werkveld van een merk leren kennen, daar krijgen wij energie van!
‘Pan of geen Pan, dat is de vraag’ We zijn een strategisch ontwerpbureau en geloven in de kracht van een complete merkbeleving. We zijn geen plaatjes makers, maar ontwikkelen vanuit de inhoud. Genen van een merk ontdekken en het werkveld van een merk leren kennen, daar krijgen wij energie van!
3241
post-template-default,single,single-post,postid-3241,single-format-gallery,bridge-core-1.0.6,qode-news-2.0.2,ajax_updown,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode-title-hidden,qode_grid_1400,side_menu_slide_with_content,width_470,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.11.0,vc_responsive

Masterplan Concept van IMPACT 360 (Design Thinking)

Op een mooie zonnige vrijdag op Circuit Zandvoort…Het Concept Masterplan van IMPACT 360 gepresenteerd aan de Impact Business Challengers door Martin Wever, oprichter van Impact. Het was een vliegende start op Circuit Zandvoort, nadat we allemaal een rondje mochten ervaren in de Impact Porsche bestuurd door topcoureur Mischa Moehring. Net bekomen van de ‘thrill’ van een rondje in 2:02 en een topsnelheid van 250 op het rechte stuk, kwam de ‘chill’ van de lunch bij Bernie’s met het voedzame verhaal van Martin over IMPACT 360.

 

Divergeren en convergeren (Design Thinking)
Met het ontwikkelen van dit Concept Masterplan hebben we een drukke tijd achter de rug bij Pan. Concept beschrijven, schetsen, visualiseren en dat bundelen in een lekker leesbaar boek. Divergeren en convergeren (Design Thinking) staan aan de basis van deze methode, van het Informeren tot en met de Totaaloplossing.

 
Een belevingsconcept dat de IMPACT 360 methode tastbaar gaat maken.

Maar die methode moet je ook kunnen ‘beleven’ om effectief te laten zijn. We ontwikkelden dus een belevingsconcept dat de IMPACT 360 methode tastbaar gaat maken. De zes stappen (I.M.P.A.C.T) via prikkelende werkvormen gefaciliteerd. Iedere Challenge heeft zijn eigen ‘Flightcase’ om van Probleemstelling tot Totaaloplossing te komen.

De mooie 3D ‘droombeelden’, ‘wolk-haakjes’ en ‘luchtspijkers’ van deze concept-fase worden straks in de ontwerp-fase realistische plannen die echt gebouwd kunnen worden. To be continued…

 

Zie ook: merk ontwikkeling voor Impact

Flightcase

Deze post delen?