Pan Branding
Parkstraat 16
4021 CB MAURIK

Chantal van Haeften
Merkbouwer - 06 31 74 56 74
chantal@panbranding.nl

‘Runner up’ bij de Accenture Innovation Awards | Pan Branding
‘Pan of geen Pan, dat is de vraag’ We zijn een strategisch ontwerpbureau en geloven in de kracht van een complete merkbeleving. We zijn geen plaatjes makers, maar ontwikkelen vanuit de inhoud. Genen van een merk ontdekken en het werkveld van een merk leren kennen, daar krijgen wij energie van!
‘Pan of geen Pan, dat is de vraag’ We zijn een strategisch ontwerpbureau en geloven in de kracht van een complete merkbeleving. We zijn geen plaatjes makers, maar ontwikkelen vanuit de inhoud. Genen van een merk ontdekken en het werkveld van een merk leren kennen, daar krijgen wij energie van!
1584
post-template-default,single,single-post,postid-1584,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,qode-news-2.0.2,ajax_updown,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode-title-hidden,qode_grid_1400,side_menu_slide_with_content,width_470,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive

‘Runner up’ bij de Accenture Innovation Awards

What a great last day of the Accenture Innovation Awards 2018. Congrats to the winner @SAFENED.com and the other finalists to make it this far. Despite being runner up we are thrilled with the positive feedback and support for Budlr. Thanks to Accenture and the jury members for giving us the opportunity to present Budlr to a great network of parties. The journey doesn’t end here. We move forward and innovate with one goal: helping 1,5 mln households regain financial stability. – Christaan Van Der Ven

Onze klant Budlr. had een spannende vrijdagavond bij de bekendmaking van de Accenture Innovation Award 2018. Bij de laatste 5 finalisten zitten…dan wil je winnen ook. Het werd ‘runner up’, maar wat super mooie prestatie! Ondertussen gaan we samen verder met nieuwe ontwikkeling van de applicatie en het merk #UX #UI #merkidentiteit om uiteindelijk al de huishoudens goed te kunnen helpen.

Deze post delen?